Lema Pastoral curs 2023-2024

Lema Pastoral curs 2023-2024

dilluns, 3 d’abril del 2017

Cinquè Diumenge de Quaresma

Jo sóc la resurrecció i la vida 
(Fragment de Jn 11, 1-45)

En aquell temps, caigué malalt un home que es deia Llàtzer. Les seves germanes, Marta i Maria, enviaren a dir a Jesús: «Senyor, aquell que estimeu està malalt». Jesús, en sentir això, digué: «Aquesta malaltia no és mortal». Després de rebre la notícia de la malaltia, es quedà encara dos dies al lloc on era. Després, passats aquests dies, digué als deixebles: «Tornem a Judea». I afegí: «Llàtzer, el nostre amic, s'ha adormit; vaig a despertar-lo». Els deixebles li digueren: «Senyor, si s'ha adormit, es posarà bo». Jesús es referia a la seva mort, però els deixebles es pensaven que parlava del son ordinari.

Marta, quan va saber que Jesús arribava, sortí a rebre'l. Marta digué a Jesús: «Senyor, si haguéssiu estat aquí, el meu germà no s'hauria mort. Però fins i tot ara jo sé que Déu us concedirà tot el que li demaneu». Jesús li diu: «El teu germà ressuscitarà». Marta li respon: «Ja sé que ressuscitarà quan tothom ressusciti el darrer dia». Li diu Jesús: «Jo sóc la resurrecció i la vida. Els qui creuen en mi, encara que morin, viuran, i tots els qui viuen i creuen en mi, no moriran mai més. Ho creus, això?». Ella li diu: «Sí, Senyor».

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada