Lema Pastoral curs 2023-2024

Lema Pastoral curs 2023-2024

dijous, 4 d’octubre del 2018

Per anar aprenent-nos la lletra...

Al llarg del curs escoltarem aquesta cançó en repetides ocasions. Aprofitem per anar aprenent-la...




OPTEM PER LA VIDA!

UNA VIDA QUE ÉS DO

L’HEM REBUDA DE TU, SENYOR, INFINITA.
OPTEM PER LA VIDA!
PER ESTIMAR I SERVIR-TE MÉS.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.


Estem en el temps de Déu.
I ens convida a néixer de nou.
“No tingueu por, jo hi sóc amb vosaltres”.
Caminem amb aquesta certesa i et diem Senyor...


OPTEM PER LA VIDA...


Tu ets qui ens has cridat
per a compartir un carisma i missió.
Ella ens guia, és Anna Maria.
Formem família janeriana i volem cantar...


OPTEM PER LA VIDA...


I convocats tots en Tu
sumem les forces per a construir
el teu projecte que és nostre projecte:
contagiar entusiasme, alegria i per això…


OPTEM PER LA VIDA!
UNA VIDA QUE ÉS DO
L’HEM REBUDA DE TU, SENYOR, INFINITA.
OPTEM PER LA VIDA!
PER ESTIMAR I SERVIR-TE MÉS.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.


OPTEM PER LA VIDA!
UNA VIDA QUE ÉS DO
L’HEM REBUDA DE TU, SENYOR, INFINITA.
OPTEM PER LA VIDA!
PER ESTIMAR I SERVIR-TE MÉS.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.
SEMPRE EN COMUNIÓ I MIRANT CAP A TU
NOSTRA VIDA BON FRUIT DONARÀ.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada